Friday, August 8, 2008

nak pindah tapi rumah tak siap lagi...









Aku ni sbnornye bukannye ade citer sgt...tp member2 antu aku semua dah dok meroyan tanya takde citer baru ke haperr... ni la aku tepek 2-3 gambo masa aku gi tgk rumah aku aritu.. ntah bila nk siap.. aku dah tak sanggup nk ulang alik rawang ke kl tetiap ari.. so aku ingat bleh la pindah awal ke selayang.. tp geram tul aku dgn developer .. jap kata boleh pecah dinding.. jap kata tak boleh.. mau je aku pecahkan kapla hangguk dorang tu.. nyusahkan aku jer... rumah aku tgh renovate kena stop jap sbb benda bodoh nih... sampai hby aku kena gi opis dorang ngamuk... sib baik skrng kontraktor aku leh sambung wat keje balik... kalu dorang kacau lagik mmg aku hempok sorng2 dengan mangkok jamban!!

3 comments:

Zue said...

kat ner umah akak ni?... bila tuh dijangka siap?.. nanti kita leh wat rombongan cek kiah..hahahahaha...

kaklia said...

aku ingat kan ko dah pindah dah..ghupa nya rumah lom siap lagik ek..mmg kurang ajor dorang tu kan...kalo dorang banyak no songeh ko kasik belasah je dorang tu nana....tak cukup kakitgn, ko panggil balang settle kan..dia kan gagah pirkasa...kehekhekhe...

HuluBalang said...

Dari Rawang ke KL setiap hari....dengan kos bahan bakar yang meningkat akan lebih membebankan rakyat.Eloklah pindah dekat sikit dengan KL yakni lubuk rezeki, Semoga rumah baru Kak Nana akan cepat disegerakan.

*Kalau depa berkeras jugak, habaq depa jgn sampai HB mai dan sumbatkan depa dalam lubuk puaka.