Friday, August 8, 2008

mandi-manda....





Terlanjor aku tgk umah aritu.. si eisha dok melalak nak mandi plakk.. singgah la jap kat bawah.. bergasak la dia mandi manda kat situ... sampai tak nak balik.. kalau boleh nak dok menetap dalam kolam tu..peh tu dok melompat2 tak hengat donia... jenuh la aku jadik tarzan terjerit2 terlolong panggil dia... aku tgk mak2 bebudak lain takde pun terpekik2 mcm aku... tp nak wat camana kan... sblom anak aku jatuh baik aku menjerit dulu... org nak kata apa.. lantak laaaaaaaaaaa.... ekekekekeke.....






Eisha dah pandai berenang sket2... aritu babah dia ajar ... bleh la swim2 itik... yg tak pandai berenang mamanya .... tak pe larrrr.. aku tak berenang pun mmg dah boleh terapong dahhh... wakakakakaka.....



Ni kengkonon nak tunjuk teror la kann... jap kuak terlentang.. jap kuak terlungkop... tetiba datang angin apa.. terus tersungkur dalam kolam tu.... peh tu terus melalak... peh tu terus ajak balik... adoiii laa.. sian anak aku... tapi kan... bagus jugak la kan.... tak payah susah2 aku pujuk suruh balik... hehehehehe..............

4 comments:

Zue said...

warrrhhhh kuak lentang arrr.. akak napa x kauk sekalik?huhuhuhuhu.. nyorok ekk.. pakai bikini?..hahahaha..

kaklia said...

hahaha....ko mcm aku lah nana...kalu dgn anak2 mmg sore aku lah paling kuat volume nya...aku pun tak dulik sapa nak dgr, dgr lah...drpd nyesal kemudian hari kan....ye lah ek..asal ko tak ambik gambor ko sekali nana...mak nak gak tgk lu pakai bikini...pat pat tayar lipat....wakakaka....

HuluBalang said...

Yela.....biar over asalkan selamat :)
Kak Nana tak main la kolam bebudak lagu tue, dia berkuak lentang kat kolam macam Olimpik punya..hehe

shanaz said...

kaknana main kuak2 ni bkn kat ctu.tp atas katil nikmat katanya kuak2 kat sane ekekekek