Monday, July 21, 2008

GENG POKA'SSSS...


yang tengah kontrol cun niihhh..... kak liaaa... awat senget2 pose tuuuu... kekekek... ni ketua poka nihh... jgn mare yeeee... camana pun akak aku nih tetap vogue dan menawan kalbu....



yang dok nampak mata ni cik nty @ zura... masa ni dia tgh skodeng org mandi .. tu yg nmpak mata je tu... kekekeke.... tetapiiii... walopon lobang idong mu tak nampak... jelingan matamu tetap menjadi pojaan hatikuuuuu....


ni satu-satunya bunga dalam geng poka... kehkehkeh... chewahh... kemain kontrol ensem lagik en. balang... siap silang tangan lagik.. tu nk ngorat ke nk solat tu... adoii laaa... ekekekekeke...



yang dok tersengih nihh... cik gee (mcm model iklan kayu sugi .. kekeke)...org nye manis mcm gula .... ni bini tokey kilang silikon... kekekeke.. jgn mare gee... kang aku xmo teman lintas jalan lagik.. ekekekeke.....



anak dara sorang nih... dak anaz... kaki merapu tak hengat nye budak nihh... berkebolehan melompat kijang dari spore smpai kl.. kihkih.. ko jgn mare naz.. kang akak frame gambo kaki kijang ko tu.. ekeke.. anak tokey lombong emas kt selat tebrau.. ekekekeke...

12 comments:

kaklia said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....asal letak gambor nenek kedut nhi kat atasss....tak berseri lahhh...huhuhu...taruk lah gambor anak dara ke...abang dara keee....

nana said...

gambo ketua mesti letak kat atehh.. tak kira la nenek ke moyang ke.. yg penting vogueee.. kehkehkeh...

kaklia said...

heeee......tu ketua tak leh harap lah...kaki tidoqqq....

HuluBalang said...

Haha, Yup, leader kena bubuh atas sekali.
Pandai pun Kak Nana, nak ngurat cewek la tue sambil praktik silang tangan .....Hahaha

kaklia said...

antu nyer balang...tu silang tgn praktis nak belasah orang lah...

Zue said...

hahaha.. ketua mapia tuh.. baju kaler merah lak tuh.. mau tadah tangan mintak ang paw ka?.. x pun kuih pau..hahahaha.. Kak nana..balang tgn dia pasai pa lipat silang ek??... da jadik mcm anaz lak.. lipat kijang...hahaha..balang, lipat apo lak?..lipat perot ek..hahaha

Zue said...

adoiii hahahaha.. nak gelak ni.. anazz jaguh lompat kijang dr s'pore ke kl ek...hahaha..

nana said...

wakakaka.. tu la aku heran.. awat geng2 poka ske lipat2.. yg sorang lipat kaki.. yg sorang lipat tangan...yg ketua plak ske lipat tiang tipun... khekeh.....

Zue said...

hahaha.. ketua ske lipat tiang tepon ek...ooowwwhh telah ku duga..hahahaha...sampai patah ekk..tiang itiew?..

kaklia said...

wahhh...sedap nyer korang mengata aku ekkkk....tu tiang tipun bukan aku yg buat...tu keje dak awang parang sekeperrr....hehehe....

nana said...

zue- kak lia bukan stakat tiang tipun.. kaki meja umah dia pun abih dia lipat kalo dtg meroyan tawwww... kekkekekeke...

nana said...

kak lia... alamakk.. anti lipat dah maiii.. sowiiii... lariiiikkkkkkkkk.....