Monday, July 21, 2008

JANGAN PISAHKAN by Deddy Dores & Mayang Sari

Biar cinta
Terhalang gunung dan samudera
Aku tetap
Memegang janjiku padamu
Biar jurang
Yang terjal ada didepanku
Takkan goyah
Sumpahku kepada diri
Kita bagai kumbang dan bunga
Hatiku pasti hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita( korus )
Jangan pisahkan, aku dan dia
Tuhan tolonglah, ku cinta dia
Biarkan kami tetap bersama
Di dalam suka dan duka( ulang semula, korus )


Ececewahhhhh... feeling plak dengan lagu nih... aku sbnornye dah xtau nk citer apa.. so aku masukkan je la lirik lagu yg begitu bnyk tinggalkan kenangan kat aku... leh tangkap leleh woo kalu dgr lagu nihh...walopun lagu lama tp tetap best menusuk ke jiwa kuuu... tp itu aku la.. kalo korang tak ske tak pe.. yg penting aku ske lagu nihh... kuikuikui...

3 comments:

kaklia said...

ko tak de lagu lain ke nana...asip lagu ni je. kat gtk dulu pun lagu nih gak yg ko tepek...tepek lah lagu aspalela kee...lagu mawi botak kee...heeee...

Zue said...

ahakssss... lagu ni masuk carta era ke... carta sinar fm?.. mcm pernah dengar arr... tapi dimana yaa..hahahaha..Kak nana.. lagu ni berantu ke?..

nana said...

woooiii... lagu ni bukan stakat antu.. tp ada value la.. aku tau laaa.. korang mana tau seni2 ni sumer.. nnti la kalu tepek lagu lenggang kangkong kat sini.. korang ske kan lagu tu? ekekekee...